Pakar Ramal Teknologi Makhluk Asing Berbilion Tahun Kehadapan Mampu Lenyapkan Bumi Seperti Kacang

encik gotenks
0

 


Seorang pakar objek terbang tidak dikenali (UFO) mendakwa makhluk asing akan menghancurkan manusia dalam satu perang yang menakutkan dan 'mereka' boleh membelah bumi umpama sebutir kacang, lapor akhbar Daily Star pada 27 Julai 2021 lalu.


Nick Pope yang menyiasat UFO untuk Kementerian Pertahanan Britain berkata, manusia akan mengalami kebinasaan sekiranya makhluk asing menceroboh kerana senjatanya adalah berbilion tahun lebih maju berbanding yang dimiliki manusia.

 

Amerika Syarikat (AS) baru-baru ini menerbitkan laporan berkenaan UFO awal bulan ini yang merangkumi 143 fenomena penampakan aerial yang tidak dikenali (UAP) oleh juruterbang tentera AS sejak 2004.



Menurut laporan itu, UAP menimbulkan masalah keselamatan pada penerbangan dan mungkin menimbulkan cabaran pada keselamatan negara AS.


Namun, kerajaan Britain tidak mempunyai perancangan untuk menjalankan siasatan sendiri berkenaan UFO dan ancamannya kepada negara itu. Pope berkata terdapat kehidupan lain di luar Bumi yang berbilion tahun lebih maju berbanding teknologi ciptaan manusia di Bumi.


"Teknologi makhluk asing mungkin jutaan atau berbilion tahun lagi lebih maju berbanding Bumi dan teknologi mereka akan kelihatan seperti magis.



"Ya, kita ada program angkasa lepas namun dengan penyelidikan angkasa lepas yang ada dan mengambil kira jarak antara bintang paling dekat dengan Bumi, kita akan memerlukan masa selama 75,000 tahun untuk sampai ke sana.


"Jika kita akan dilawati makhluk asing dari bintang lain, itu bermakna teknologi mereka tersangat maju dan mampu untuk membelah atau meretakkan Bumi ini seperti kacang jika mereka mahu," katanya.

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)