Allah tahu kau tak pernah beli beras, terima kasih untuk cacat kekal di muka aku, kata Nurul Shuhada

0

 


Setelah kejadian ditumbuk oleh suaminya iaitu  Hafidz Roshdi, Nurul Shuhada Mat Shukri akhirnya memberikan keterangan tentang kejadian tersebut.


Melalui perkongsian terbarunya di Insta Story, Shu menyatakan bahawa penyesalan seseorang tidak dapat diukur dengan hanya berjanji, kerana janji tersebut boleh dibatalkan sewaktu-waktu.


Memetik artikel dari OMM, Shuhada juga menyatakan bahawa dia tidak akan berhubung dengan pelakon itu lagi kerana ia hanya memperburuk masalah mereka dan menderita isteri seperti bahan ejekan.



Wanita yang berusia 29 tahun itu juga menjelaskan bahawa pelakon drama Mr Donat Karamel tidak pernah 'membeli beras' seperti yang digembar-gemburkan di setiap posting di Instagram.


Dia juga mendoakan agar lelaki yang pernah menyakitinya hingga menyebabkan kecederaan kekal itu mendapat ganjaran yang setimpal dari Allah S.W.T.



Dia juga menambah bahawa pada masa ini, dia hanya mahu fokus pada hidupnya sendiri dan tidak lagi mementingkan pelakon dan skandalnya. 


Dia telah penat untuk selalu bersangka baik sehingga menyebabkan kecederaan kekal pada wajahnya.



Semalam, berita mengenai seorang pelakon lelaki didakwa menumbuk isterinya sebanyak tiga kali sehingga mengalami kecederaan tersebar luas di media sosial.


Tidak lama selepas itu, ahli keluarga Shuhada mengesahkan bahawa wanita itu telah menjadi mangsa kekerasan oleh Hafidz Roshdi yang marah kerana isterinya mengangkat telefon semasa mereka sedang berbincang di dalam kereta.


Sumber: Instagram Shushukrii melalui OMM

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)