"Sampai berdiri bulu roma abang" - Turut jagakan perampas selepas kemaIangan, kisah sebenar Razil rupanya lebih dasyat dari telemovie

0

 



Sudah lama penonton tidak disajikan dengan drama berkualiti dari TV3, jika selalu penonton sampai naik muak apabila stesen televisyen berlumba-lumba menyiarkan cerita kisah dongeng kisah kayangan yang bercinta dengan golongan marhain.


Tetapi pada hari sabtu yang lepas, TV3 akhirnya sedar dari lamunan. Menyajikan telemovie "Saat Hilang Cintamu" menerusi slot Cerekarama. Kisah ini pantas menjadi viral dan trending di media sosial.


Lakonan hebat Zamarul Hisham serta Rita Nadira, gandingan mereka menjayakan watak suami isteri cukup memberikan kesan emosi.


Tapi yang lagi mengejutkan ramai apabila telemovie ini sebenarnya diinspirasikan dari kisah sebenar yang memaparkan kesetiaan Razil yang masih menyayangi isterinya walaupun diselingkuhi dan ditinggalkan demi lelaki lain cukup meruntun jiwa.




Di saat Salinah sudah terlantar lumpuh, Razil bahkan terus setia menjaga dan sudi merujuk semua ikatan perkahwinan namun tidak sempat.


Baru-baru ini Zamarul Hisham ada memuat naik video menceritakan kejadian sebenar yang melanda lelaki hebat itu.


Sungguh tidak sangka kesetiaan seorang lelaki kepada isterinya itu masih wujud lagi pada zaman kini.


@karrsharr91sem Replying to @budokbilal Saat Hilang Cintamu live by abg legend kita Zamarul Hisham dalam drama saat hilang cintamu.jom pi perlis sekali haha #saathilangcintamu #saathilangcintamudrama #dramatv3 #zamarulhisham #dramasangattv3 #saathilangcintamutv3 #zamarulhisyam #livezamarulhisham #saathilangcintamu #zamarulhisham ♬ Obsessed With You x All About Him - ARNEL REMIX


 Ini petikan dari video yang dikongsikan oleh Zamarul Hisham menerusi siaran langsungnya di media sosial.


 ini kisah benar dan abg dpt tahu kisah ini real time..


berdiri bulu roma abang


ada lagi lelaki di zaman ini yg betul2 setia




abg lakonkan watak sbb pikul tanggungjawab nak tunjukkan kt penonton macam mana perasaan encik razil yg sebenar


tidak berlaku penceraian tidak berlaku tangkap basah


kisah sebenar ye,, kaunselor ni datang.. bila dh suka kat Salina terus dtg kt rumah Razil sbb dia nak masuk meminang..


@karrsharr91sem Saat Hilang Cintamu jom dgr abg Zamarul Hisham story dekat live dia pasal drama saat hilang cintamu jom join live dia skrng sedih rupanya memang dari cerita betul drama ni #saathilangcintamu #saathilangcintamutv3 #dramasangattv3 #dramatv3 #zamarulhisyam #saathilangcintamudrama #saathilangcintamu #zamarulhisham ♬ Obsessed With You x All About Him - ARNEL REMIX


Kaunselor itu tidak tahu pun Razil tu suami salina


bila suami dia tahu suami dia macam ya Allah.. jika inilah kebahagaian untuk salina dan anak2 aku..


aku restu..


tetapi betul suami dia minta izin supaya tidak dipisahkan den gan anak-anak


sediakan sebuah pondok di tepi rumah itu..rumah itu adalah rumnah pusaka razil


jadi memandangkan dia sayang pada bininya..


@bosshorizawa harap telemovie ni dapat anugerah dan abang @zamarulhishamofficial dapat pelakon lelaki terbaik..😊😊#fyp #saathilangcintamu #bosslanggar ♬ MELANCHOLY(治愈系) - 南辰


Jadinya scene tangkap basah dalam drama itu tiada dan ianya sekadar diwujudkan supaya nampak lebih best..


bila accident...


sebenarnya Razil jaga kedua-duanya... lama


 

bukan sehari dua meninggal.. razil jaga lama sampailah yang lkelaki meninggal dulu lepas tu barulah isterinya meninggal.


Menjengah di ruangan komen rata-rata netizen kagum dengan kesetiaan Razil yang sudi menjaga isteri dan perampas itu dengan tanpa sedikit pun perasaan dendam..






Sumber :TikTok bosshorizawa dan karshar91

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)