Ibu Viral Sering Sakat Anak Meninggal Dunia, Ramai Tidak Tahu Rupanya Dia Sembunyi Rahsia Hidap Kanser Disebalik Gelak Tawa

0

 


Siapa yang tidak kenal dengan dua beranak viral, Nurul Ain dan ibunya, Siti Hawa yang kerap menyakat antara satu sama lain dalam video mereka yang sangat popular dan sering membuatkan orang tertawa. 


Namun, sejak tahun lalu, ibu Ain tidak lagi muncul dalam video-video itu. Kemudian, ramai yang dikejutan dengan berita sedih bahawa  ibu kepada Ain telah meninggal akibat kanser.



Menurut hantaran yang dimuat naik oleh teman rapat Allahyarhamah, Cikgu Ferdy, Siti Hawa selama ini ternyata menyembunyikan fakta bahawa dia sedang menderita kanser. 


Meskipun demikian, dia selalu tampil ceria dan gembira dalam video-video tersebut.


Bagi mereka yang mengenali Hawa Cdek, sila sedekahkan Al-Fatihah untuknya. Dia baru saja dipanggil ke akhirat. Sahabat sejak sekolah rendah hingga sekolah menengah. Kenapa engkau sembunyikan dari sahabat terbaikmu. Al-Fatihah untukmu, Allahyarhamah. Innalillahi wa innalillahi rojiun. Semoga rohnya ditempatkan bersama orang-orang yang beriman.

@niayien cepat baik mama🤍 #fypage #fyourpage ♬ original sound - 𝗮𝗶𝗻𝗷𝗲✾


@niayien saranghae mama<3 #fypage #fyourpage ♬ Aku Tenang - Fourtwnty


Menjengah di ruangan komen, rata-rata ramai netizen terutamanya pengikut beliau mluahkan rasa terkejut kerana beliau tidak pernah menunjukkan yang beliau sakit.





Sumber : OHBULAN!

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)