Header Ads

Ramai terkejut lihat pernampilan terbaru, Elyana Perjelas Status Sudah Tidak Berhijab

Penyanyi Elyana, 35, mengambil keputusan untuk tidak menjelaskan apa-apa mengenai keputusannya baru-baru ini untuk tidak lagi memakai tudung.

Penyanyi lagu Kalis Rindu berkata, ketika dia menerangkan perkara-perkara, sementara itu banyak cerita buruk akan timbul.

"Saya mengambil keputusan untuk tidak menjelaskan apa-apa kerana mereka tidak mahu penjelasan daripada saya. Seperti yang saya jelaskan, itu semua jenis cerita yang saya tidak fikir akan masuk akal.

"Demi menjaga moral, menjaga jiwa saya, menjaga persekitaran saya ... nama baik jangan cerita, nama baik dah lama jadi tidak baik ... Untuk memelihara jiwa sebenar, saya membuat keputusan untuk tidak mahu menjelaskan apa-apa, kepada mereka yang tidak mahu segera memahami (saya siapa) yang sebenar," katanya

Elyana ditemui pada program Pameran Lively Uniti Keluarga Malaysia @ MAHA 2022.

Sehubungan itu, Elyana berkata, dia tidak pernah mengalami sebarang penyesalan melihat setiap perkara itu sebagai proses pembelajaran.

"Dalam hidup saya tidak pernah ada penyesalan. Kerana ini adalah proses kehidupan. Ini hanya apa yang bisa saya lakukan setiap hari, saya bermimpi kehidupan yang baik, untuk jiwa yang baik.

"Dahulu saya sangat penting bagi jiwa orang, hati orang. Aku lupa diriku sendiri. Sekarang saya akan membuat apa yang saya pikir saya berpikir anak untuk membuat. Dan yang baik dan yang buruk, insya-Allah, saya sendiri akan menanggung.

"Dan di sini saya, jika anda boleh menerima saya, terima kasih Tuhan jika anda tidak dapat menerima saya, saya tidak boleh berbuat apa-apa mengenainya," katanya lagi.

Terdahulu, kecoh di laman sosial apabila Elyana memuat naik gambar tidak bertudung di Instagram

Elyana bagaimanapun tidak menjelaskan mengapa dia membuka tudung, selain menutup bilik komen di platform.

Terima kasih kepada tuan editor/wartawan , Sumber Artikel : Google

No comments:

Powered by Blogger.