Header Ads

Kahwin kali ke-5, Natasha Hudson yakin Jay Jasmin pilihan terbaik, pengalaman lalu mematangkannya


Natasha Hudson kembali bergelar isteri apabila selamat mendirikan rumah tangga dengan jejaka pilihan hatinya dikenali sebagai Jay Jasmin.


Pasangan ini disatukan sebagai suami isteri di Masjid Al Umm, Bandar Baru Bangi, Selangor pada Ahad.


Bersyukur hubungan itu berakhir di jenjang pelamin, Natasha, 39, berkata dia memilih Jay sebagai pasangan hidup kerana mereka berkongsi banyak persamaan.


"Saya dah lalui beberapa pengalaman dalam hidup yang mengajar betapa pentingnya untuk mengenali diri sendiri dan pasangan dalam membina hidup bersama.


"Jay seorang yang sangat menakjubkan sejak hari pertama saya jumpa dia. Dia sangat memahami dan kami berkongsi banyak persamaan. Saya rasa sangat bahagia dengan penerimaan keluarganya.


"Dalam hidup ini tak ada sesiapa yang nak lalui apa yang saya dah lalui. Saya yakin dia adalah yang terbaik untuk saya. Seseorang yang hadir dalam hidup dan saya berdoa kepada Allah agar kami kuat untuk bersama sampai bila-bila," katanya ketika dihubungi mStar pada Isnin.


Menerusi Instastory, aktres berusia 39 tahun ini memuat naik semula beberapa keping foto yang dikongsi oleh rakan selebriti dan kenalan yang hadir ke majlis pernikahan mereka itu.


Dalam perkongsiannya itu, pasangan ini dilihat mengenakan baju sedondon berwarna peach dan duduk bergambar di atas pelamin ringkas.


Sejurus upacara pernikahan itu, pasangan ini mengadakan majlis resepsi secara kecil-kecilan dihadiri keluarga dan rakan-rakan di kediaman pengantin lelaki.


Difahamkan, Natasha mula berkawan rapat dengan Jay yang berusia lebih muda sejak setahun lalu semasa dia menyertai aktiviti luncur ombak di Langkawi, Kedah.


Sejak perkenalan itu, pelakon drama Pulau ini kerap berkongsi beberapa foto dan video melakukan aktiviti riadah bersama di Instastory.


Dalam pada itu, Natasha turut memohon orang ramai mendoakan yang terbaik untuk perkahwinannya kali ini.


"Untuk kali ini, saya minta semua orang mendoakan kesejahteraan rumah tangga dan kebahagiaan hati kami berdua dalam melayari bahtera kehidupan ini bersama.


"Doakanlah Allah bantu bimbing dan memberkati perjalanan perhubungan kami ini," ujarnya.


Untuk rekod, Natasha bercerai dengan suami keempatnya iaitu Noor Nashriq pada Oktober 2019 selepas setahun berkahwin.

Sumber : mStar Online

No comments:

Powered by Blogger.