Saya tak nak awak jumpa Syamsul, kata isteri Aaron Aziz

0

 


Datuk Aaron Aziz mengikut nasihat isterinya yang menasihatinya supaya tidak berjumpa dengan pengarah kontroversi, Syamsul Yusof. Aaron berkata, dia tidak berminat untuk memberi sebarang komen atau respons mengenai isu penyingkiran namanya daripada senarai pelakon filem The Original Gangster. 


Dia menambah bahawa dia lebih mementingkan kerjaya dan keluarganya daripada terlibat dalam kontroversi yang tidak berfaedah.


“Individu yang selalu nasihat saya, adalah isteri sendiri. Kalau isteri cakap No (Tidak), masih boleh bincang.


“Kalau isteri cakap, I forbid you (saya larang awak), dah level (tahap) lain,” katanya.




Dalam satu entri terbaru di Instagram, Aaaron mendedahkan sebab mengapa dia tidak dapat bertemu dengan Syamsul Yusof yang merupakan rakan baiknya. Dia berkongsi tangkapan skrin perbualan antara dia dan isterinya yang menegah dia daripada berjumpa dengan pengarah filem itu. 


Menurut isterinya, dia tidak mahu Aaaron terlibat dalam isu-isu kontroversi yang melanda Syamsul akhir-akhir ini.


Aaaron menulis kapsyen yang menunjukkan rasa sayang dan penghargaan terhadap isterinya yang sentiasa menjaga kebajikan keluarganya. Dia juga mengakui bahawa dia bekerja keras untuk memberi yang terbaik kepada isteri dan anak-anaknya. 


Dia menambah bahawa kesihatan mental adalah perkara yang penting bagi dia dan dia tidak mahu terpengaruh dengan perkara-perkara negatif.


“Rezeki saya bukan di tangan manusia, saya tumpang rezeki daripada anak-anak dan isteri. Jadi, mereka adalah keutamaan saya.


“Selamat berpuasa. Semoga Allah SWT melindungi kita semua daripada segala fitnah dunia dan akhirat. Amin,” tulisnya.


Syamsul mengesahkan bahawa dia tidak mempunyai masalah untuk bertemu dengan Aaron kerana masih menghormatinya sebagai kawan baik.




Ini berikutan luahan perasaan Aaron di Instagram yang menunjukkan kekecewaan selepas Syamsul didakwa membuangnya daripada projek filem kerana dia dikatakan sudah uzur, berat badan berlebihan dan tidak menarik.


Aaron, yang berumur 47 tahun, juga berasa tersinggung kerana Syamsul tidak mahu berbincang dengan dia walaupun dia sudah berusaha keras untuk 'membina badan' mengikut permintaan Syamsul.


Selain itu, Aaron juga mendedahkan bahawa dia sanggup mengambil risiko menggunakan suntikan steroid untuk mendapatkan bentuk badan yang ideal dalam masa yang singkat.


Kredit : -UTUSAN


Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)