(VIDEO) Pelakon Lelaki Terkenal Kantoi Bercium Di Kelab Malam, Kekasih Tuntut Janji Nak Bertunang?

0

 


Kecoh di media sosial baru-baru ini apabila satu video pendek memaparkan seseorang yang mirip pelakon baru dan sedang meningkat naik sedang lena dibuai aksi ghairah bercium di sebuah kelab malam.


Diketahui, video yang tersebar di TikTok didakwa oleh netizen sebagai dimuat naik oleh kekasih wanita tersebut yang turut mengungkapkan kekecewaannya.


Melalui video tersebut, wanita tersebut berkata bahwa dia selalu bersama aktor tersebut dalam kesusahan dan kebahagiaan, tetapi ketika lelaki itu sudah bahagia, inilah balasannya.

@zirah370 tak mintak lebih mintak dihargai Sahaja😌#bukanlelakiterhebat #foryoupage #f #foryoupage #trending #tiktokmalaysia #foryou #tiktok #fypシ #fypage #fyp ♬ original sound - AmyliA RosnAdiA 🔥 - Nadiyaa032


Malah, wanita itu turut bertanyakan dimana janji aktor itu yang mahu mengikat tali pertunangan dengannya pada tahun ini.


“Susah senang bersama, bila dah senang, balasan macam ni yang dapat. Mana janji awak nak tunang tahun ni? Ini ke kejutan yang awak nak beri pada saya!”tulisnya.



“Sakit sangat awak balas jasa saya! Kepada perempuan itu, saya harap awak jaga dia macam mana saya jaga okey?” tulisnya.

Menjenguk di ruangan komen, rata-rata netizen mengecam tindakan tidak bermoral pelakon lelaki tersebut.




Memetik portal BOOM, lelaki berkenaan adalah mirip seorang pelakon lelaki baru pelakon yang pernah membintangi siri Leftenan Zana. 


Sumber : ROTIKAYA

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)