“Lelaki Tu Dah Kahwin 5 Kali” - Netizen siasat dan terjumpa video lama bekas tunang Zarina Anjoulie

0

 


Sebelum ini, pelakon dan influencer media sosial Zarina Anjoulie meminta bekas tunangnya, Datuk Seri Elzy untuk berhenti menggunakan dirinya sebagai bahan untuk konten di media sosial.


Melalui hantaran di TikTok, Zarina, lebih mesra dipanggil Anju, meminta agar bekas tunangnya menjadi seorang "gentleman" dan menghubunginya jika ingin menyelesaikan masalah antara mereka.

Memetik artikel dari beautifulnara,  Bukan hanya itu, pelakon berusia 35 tahun juga mengungkapkan bahwa ego adalah salah satu penyebab kegagalan hubungan pertunangannya.


"Ingat, ego adalah punca utama boleh hancur mana-mana hubungan… and sebab ego la hubungan kami hancur."


Susulan itu, rata-rata netizen telah memberi sokongan kepada Anju dan merasakan ada sesuatu yang tidak kena dengan sikap bekas tunangnya itu.


Bukan itu sahaja, netizen turut bekata bekas tunangnya itu seakan-akan mempunyai banyak ‘red flag’ lebih-lebih lagi tentang isu bekas isteri yang pernah viral.



Bahkan, netizen juga mengungkapkan masa lalu Datuk Elzy dan menemukan beberapa akaun di YouTube yang menampilkan kehidupan peribadi bekas tunangnya yang sebelumnya.



Sumber : Beautifulnara

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)