Netizen bengang tindakan suami baru Fatin Afeefa perli Adam Shahz di mahkamah

0

 


Kes perebutan hak penjagaan anak di antara pelakon Adam Shahz dan bekas isterinya, Fatin Afeefa, kembali menjadi perhatian ramai. Ini kerana Adam atau Nor Shah Azli Abdol Ghani, 42, didakwa tidak dapat bertemu dengan anak perempuannya, Ivy Herra Sophia, sejak tiga bulan yang lalu. 


Walau bagaimanapun, Adam dan Fatin Nur Afifah Shamsudin, 29, gagal mencapai kata sepakat berhubung penjagaan anak perempuan mereka di Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam pada pagi Khamis. 


Oleh itu, proses sulh untuk membincangkan pertikaian tersebut akan dilanjutkan pada 28 Februari ini sebagai sebutan semula hak penjagaan anak mereka di hadapan hakim.


Fatin dan Adam tidak dapat mencapai kesepakatan mengenai hak penjagaan anak mereka. Namun, tindakan suami Fatin Afeefa, Aliff Awang, juga menarik perhatian netizen kerana dia memuat naik video di mana dia membaca petikan yang terletak di perkarangan mahkamah. 




Dalam video itu, kamera telefon Aliff memfokuskan ke arah Adam yang sedang sibuk dengan telefon bimbitnya di tempat menunggu.


"Gunakan akal anda seolah-olah nyawa anda bergantung kepadanya," katanya.


Aliff berkongsi perkara itu menerusi akuan TikTok miliknya pada Khamis.


Video tersebut meraih perhatian ramai yang rata-rata kagum dengan keberanian Aliff memerli bekas suami isterinya itu dan tidak kurang ada menganggap tindakannya itu bersikap kebudak-budakkan.


"Over! Macam budak-budak.


"Berani dia gula-gulakan member depan mata. Bang kuat sikit cakap dia tak dengar itu.


"Bang jangan jujur sangat, tak terbayang kalau dia tengok video ini. Tak takut ke?



"Padu! suami macam ini bagus. Bukan sorok belakang bini terang-terang dia perli," antara komen netizen.


Dalam pada itu, Aliff turut membalas beberapa komen dari pengikutnya yang menunjukkan dia tidak gentar dengan tindakannya itu.


"Aku tak takut dengan mamat ini? Apa dia nak buat? Okay lah, hiburan. Dia boleh... takkan kita tak boleh," ujarnya.


Untuk rekod, Fatin atau Fatin Nur Afifah Shamsudin, 29 dan Adam atau Nor Shah Azli Abdol Ghani, 42, berkahwin pada 21 Disember 2013 namun mereka bercerai pada 30 Mei 2017.


Hasil perkahwinan tersebut, pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Ivy Herra Sophia yang kini berusia 8 tahun.


Pada 30 Disember tahun lalu, Fatin berkahwin dengan Aliff dalam sebuah majlis tertutup.

Sumber : mStar Online

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)