Media Indonesia speku pasangan Engku Emran dan Nabila sudah bercerai?

encik gotenks
0

Minggu lalu dunia hiburan tanah air hangat memperkatakan mengenai rumah tangga kakak kepada selebriti popular, Neelofa, iaitu Noor Nabila apabila usahawan itu memadamkan semua gambar bersama suaminya, Engku Emran di Instagram.

Hasil semakan mendapati gambar perkahwinan mereka juga tidak kelihatan, sebaliknya Nabila turut menukar gambar profil Instagramnya.

Walau bagaimanapun, sejak beberapa hari yang lalu, didapati bahawa beberapa media Indonesia melaporkan bahawa pasangan itu dilaporkan telah bercerai.

Hasil semakan mendapati bahawa ia juga dihantar di aplikasi TikTok jika terdapat pengguna yang memuatkan laporan berita.

Juga menarik perhatian ramai, seseorang menulis tajuk bekas suami Laudya Cynthia Bella yang bercerai dan berkata Engku Emran bukan orang rawak.

Perkongsian video itu mendapat reaksi bercampur-campur daripada netizen Malaysia yang turut terkejut dengan laporan tersebut kerana tiada laporan mengenai perkara itu keluar dari media dari Malaysia dan bertanya mengenai kesahihan berita tersebut.

Sebelum ini, juga dikatakan bahawa seorang lagi orang juga ditemui di Instagram Engku Emran di mana kali terakhir dia memuat naik gambar kedua-duanya semasa ulang tahun perkahwinan mereka pada Mac Lalu. Menerusi gambar itu, kelihatan pasangan itu baru sahaja selesai menunaikan solat berjemaah bersama-sama.

Walau bagaimanapun, sehingga kini status rumah tangga mereka masih menjadi persoalan jika kedua-dua mereka hanya berdiam diri.

Terima kasih kepada tuan editor/wartawan , Sumber Artikel : Rotikaya

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)