Dilayan teruk pekerja kedai, Bunga luah rasa bengang

encik gotenks
0

Baru-baru ini, viral satu perkongsian video yang memaparkan penyanyi bunga isme untuk menyatakan rasa kesal terhadap perkhidmatan buruk yang diterimanya daripada pekerja mesin di KLCC.

Video itu dimuat naik oleh seorang pengguna di aplikasi TikTok di mana Flowers mengisytiharkannya ke premis untuk bertanya tentang penyesuai yang ingin dibeli oleh seorang pekerja.

Bagaimanapun, pekerja tersebut memberi jawapan yang tidak sewajarnya kepada penyanyi itu memandangkan ketika itu dia hanya memakai t-shirt serta sweatpants biasa.

Jelas Bunga lagi, dia menggunakan suara yang sopan ketika bercakap dengan pekerja itu namun tidak dilayan dengan baik.

Perkongsian video itu mendapat reaksi bercampur-campur daripada netizen Malaysia yang turut terkejut dengan laporan tersebut kerana tiada laporan mengenai perkara itu keluar dari media dari Malaysia dan bertanya mengenai kesahihan berita tersebut.

Dalam pada itu, Bunga turut berharap pekerja diluar sana memberikan layanan terbaik kepada pelanggan tanpa melihat pada penampilan seseorang.

Perkongsian video itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang turut berkongsikan pengalaman sama ketika ke premis tersebut.

Malah, ramai yang mengucapkan terima kasih kepada Bunga kerana menyuarakan mengenai perkara itu dan berharap dapat dijadikan pengajaran kepada pekerja premis itu.

Terima kasih kepada tuan editor/wartawan , Sumber Artikel : Rotikaya

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)