Nampak sedikit matang, ramai yang tercengang lihat wajah terkini Fathia Latif

encik gotenks
0

 


Siapa saja yang tidak kenal dengan pelakon berbakat besar Fathia Latif. Walaupun sudah lama tidak muncul dikaca televisyen namun semua itu bakal terubat apabila pelakon terkenal ini bakal kembali ke dalam dunia berlakon di mana dia bergandingan bersama Kamal Adli dalam sebuah filem. 


Selepas sekian lama mendiamkan diri, kini Fathia kembali aktif dalam dunia lakonan dan dia juga aktif sosial media seperti Instagram.


Netizen dah peminatnya acap kali melihat Fathia memuat naik gambarnya, namun ternampak sedikit kelainan didalam gambar Fathia iaitu raut wajahnya yang agak lain dari sebelum ini.


Agaknya mungkin kerana cara fotonya diambil, ataupun pencahayaan yang membuatkan raut wajah Fathia agak lain dan berbeza dari sebelum ini. 


Jika dilihat secara mata kasar, wajahnya memang  mempunyai sedikit kelainan, namun tidak mengubah struktur asal wajah Fathia. Hal ini menyebabkan rasa yang tertanya-tanya. Tapi Fathia masih kekal cantik, itu tidak akan berubah.


Walaupun wajah Fathia agak berbeza namun tidak ramai menyuarakan tentang hal itu. Mungkin kerana Fathia agak berisi dan telah bersolek yang membuatkan dia kelihatan agak berbeza dari sebelum ini. 


Teringat waktu fenomena drama Ariana Rose lakonannya bergandingan dengan Keith Foo suatu ketika dahulu. Memang meIetup!


Sumber : Forum Cari

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)