“Sedia Makan Suami Lebih Besar Pahala Dari Umrah”,- Kazar Perli Puteri Sarah?

0

 


Baru-baru ini pelakon cantik, Puteri Sarah ada membuat beberapa posting mengatakan dia sekarang sedang mengerjakan ibadah Umrah bersama dua orang anaknya, Syaikhul dan Sumaiyyah tanpa suami, Syamsul Yusof.


Namun ada satu posting telah menarik minat netizen apabila satu komen dari seorang individu yang mengatakan bapa kepada madunya, Kazar didakwa perli Sarah. Biar betul?



Walau bagaimanapun, Sarah kelihatan tenang menjawab komen tersebut dan dan mengatakan biarlah sekali sekala dia nak meroyan untuk dia kekal tenang.


"Takpelah sekali sekala dia nak meroyan sebab dia tahu tak boleh nak buat apa dah. Mungkin dengan cara meroyan dia tenang."

Menjengah di ruangan komen, rata-rate netizen sepakat memerli blik percakapan individu tersebut.




"Perli ke tu? Alahai.. byk lagi benda klu buat oleh isteri dpt pahala pakcik kazar.. biarlah dia pergi bawa hati yg luka.. pergi Makkah berdoa dan terus berdoa.. doa isteri ternaya tiada hijab….😔" - netizen


"Dk umh tunggu suami balik x blik2.... Last kemurungan atau gila.. Suami anta tanjung rambutan..happy ending ngn ira kazar..... Ira kazar pon update. Jgn tgk orang pada awal tgk pada pengakhirannya. .

Tqsm sbb membaca komen ini. Sekadar mengeruhkan keadaan.." - netizen





Apa pandangan korang tentang apa yang dikatakan Kazar? Mungkin dia hanya ingin berkongsi dan tidak mempunyai tujuan tertentu.


Sumber : OhMedia

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)