Saya Nak Bakal Isteri Anak Dara, Sanggup Tinggal Dengan Ibu Mentua, Kata Wak Doyok

0

 


IKON fesyen Wak Doyok mengakui sedang mengenali hati budi seorang wanita untuk dijadikan isteri.


Kata Wak atau Mohd Azwan Md Nor, 48, dia memasang hasrat untuk berkahwin dan menginginkan hubungan yang mampu berkekalan hingga ke akhir hayat.

“Saya masih mengenali hati budi seseorang walaupun saya dan dia agak sibuk dengan kerja masing-masing dan dia orang biasa sahaja.


“Kita nak kenal seseorang itu bukan hanya satu hari, lagi-lagi kahwin ni bukan malam tu atau esok sahaja, seronok biar sampai akhir hayat. Sampai dia boleh jaga kita dan bukan berkahwin sebab harta,” katanya.



Dalam pada itu, ditanya mengenai status yang menjadi pilihan wanita untuk menjadi bakal isterinya, Wak Doyok berkata dia mahukan wanita berstatus anak dara dan berusia 25 keatas. 


“Yang tentu anak daralah, 25 tahun keatas. Kalau muda sangat pun susah, kehidupan masih tak cukup, bila dah 28 ke atas tu dia dah cukup matang,” katanya.


Sementara itu, Wak Doyok turut mendedahkan punca dia berpisah dengan bekas kekasih terdahulu dimana tidak mahu tinggal bersama ibunya.



“Bekas teman wanita saya tak mahu duduk dengan mak saya. Saya jaga mak saya kalau saya tinggalkan dia seorang macam mana dia dah berusia sekarang.


“Tanggungjawab lelaki adalah mak, kalau perempuan saya boleh cari banyak-banyak tak ada masalah, tapi syurga tu dekat mak saya, bukan dekat isteri saya. 


“Isteri syurga dekat saya, dia kena ikut cakap saya. Jadi saya nak seimbang. Kena tackle mak saya dulu macam mana,” katanya. 

Sumber : mStar Online

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)