Syamsul fokus siapkan filem terbaru The Original Gangster, netizen kata tak nak sokong karya terbaru Syamsul?

0

 


Sebelum ini, pengarah sensasi, Syamsul Yusof terus komited dalam menjayakan filem terbaharunya berjudul The Original Gangster meskipun bedepan dengan kemelut rumah tangga bersama isterinya yang juga merupakan seorang pelakon iaitu Puteri Sarah.


Pun begitu, baru-baru ini, menerusi sebuah video yang dimuat naik oleh seorang pengguna @therockmalaysia30 di laman TikToknya, kelihatan beberapa pelakon terkemuka seperti Datuk Rosyam Nor sedang berada di set penggambaran bagi filem tersebut.


Para wanita sepakat nak b0ikot?

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terutamanya dalam kalangan wanita meluahkan rasa tidak puas hati mereka berikutan dengan isu yang sedang hangat berlaku sekarang dan membuat keputusan untuk tidak menyokong filem terbaharu pengarah terbabit.




Berbakat betul lah Syamsul ni!

Bagaimanapun, disebalik pandangan yang dilemparkan, ramai yang masih kagum dengan semangat yang ditunjukkan oleh Syamsul bagi menjayakan filem tersebut.


Malah, netizen juga tidak menolak dengan kehebatan pengarah yang berusia 38 tahun itu dalam menghasilkan naskah yang terbaik dalam industri perfileman di Malaysia.



Difahamkan, filem aksi termahal di Malaysia itu menampilkan pelakon popular seperti Datuk Aaron Aziz, Datuk Adi Putra, Datuk Rosyam Nor, Beto Kusyairy, Sharnaaz Ahmad, Shaheizy Sam, Nas-T dan ramai lagi.


Terdahulu, Syamsul Yusof telah membuat pengakuan dia sudah menikahi wanita yang dikenali sebagai Ira Kazar di Thailand bahkan, isteri pertamanya iaitu Puteri Sarah telah bernekad untuk memfailkan penceraiannya pada Isnin ini.


Sumber:Omm

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)