Raffi Ahmad mengaku bosan dengan hidup kerana kaya meIampau

encik gotenks
0

Setakat digelar sebagai sultan kerana kejayaannya dalam dunia hiburan Indonesia, Raffi Ahmad nampaknya mengakui bahawa dia bosan menjadi Sultan.

Ini dikatakan selepas Nagita Slavina juga mengatakan bahawa dia bosan menjadi CEO. Kenyataan pasangan ini juga mencetuskan reaksi netizen.

Pengakuan Raffi Ahmad bosan jadi sultan ditulis oleh Raffi Ahmad sambil berkongsi potretnya yang berlegar-legar di sisi kereta sukan merahnya.

"Bosan ah menjadi sultan, rasanya seperti itu hanya normal," tulis Raffi Ahmad pada hari Isnin (1/8/2022).

Ternyata beliau juga bertukar banyak jawatan dengan Raffi Ahmad untuk menjadi Sultan. Termasuk Hengky Kurniawan yang kini berkhidmat sebagai Pemangku Pemangku Raja Bandung Barat.

Dia juga mahu bertukar menjadi Raffi Ahmad selama sehari.

"@raffnagita1717 tukeran bro loe menjadi bupati selama 1 hari," komen Hengky Kurniawan.

Ternyata ramai netizen juga bersetuju bahawa Raffi Ahmad memasuki politik. Mengenai komen Hengky Kurniawan yang meminta suami Nagita Slavina menjadi Pemangku Raja dalam satu hari.

"@hengkykurniawan mantap, Encik @raffinagita1717 latihan Raffi itung-itung untuk 2024 hehe," kata akaun rv****lh_. "@hengkykurniawan dengan baik, itu @raffinagita1717," jawab akaun de****55.

Bukan sahaja Hengky Kurniawan, netizen juga menawarkan diri untuk bertukar jawatan dengan Raffi Ahmad. "Apa itu A," kata akaun abr*****bs.

Terima kasih kepada tuan editor/wartawan , Sumber Artikel : Suara

Tags

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)