Header Ads

Netizen terkejut apabila lihat wajah cengkung tidak bermaya 'Bawang Merah' viral di media sosial

 


Muat naik terakhir Nia Ramadhani di instagram story diketengahkan. Kerana, cerita yang dimuat naik 19 jam lalu menunjukkan wajah Nia yang kelihatan berbeza.


Wajah Nia Ramadhani kelihatan tertanam dan pucat seperti biasa. Matanya juga disingi dan pipinya kelihatan lebih ditapis.


Nia Ramadhani juga menggoncang rambut panjangnya, yang menjadikan tudungnya kelihatan lebih nipis. Selain itu, wanita berusia 31 tahun ini memakai blaus merah jambu yang kelihatan lebih besar daripada saiz badannya.


Nia Ramadhani juga tidak memakai gincu berwarna terang. Ia membuatkan penampilan pucatnya tidak didedahkan.


Dalam ceritanya sebelum ini, Nia Ramadhani juga tampil menggunakan bantuan penapis instagram untuk menceritakan penampilannya. Terdahulu, dia tampil menyoal dengan rakan, namun matanya juga kuat.


Sebelum ini dilaporkan, banyak berita penangkapan orang ramai terhadap tokoh NR dan AB di media sosial. Warganet turut meneka pasangan itu yang dirujuk nia Ramadhani dan Ardi Bakrie.


Beliau mengesahkan kedua-duanya adalah tokoh awam dan selamat rabu (7/7/2021) malam tadi. Ketika ini kedua-duanya masih dalam slasatan di PoIis Metro Jakarta Tengah. Khamis (8/7/2021) petang ini, penaangkapan kedua-duanya akan dikeluarkan.



"Saya wajar (tangkapan malam tadi). Saya wajar NR dan AB (selamat)," kata Ketua Perhubungan Awam Polda Metro Jaya, Kombes Pol Yusri Yunus di Polda Metro Jaya, Khamis (8/7/2021).


"Semasa kami membuat pemeriksaan di polis Jakarta Tengah. Lewat petang selepas dzuhur saya akan mengadakan sidang media di sana," kata Yusri Yunus.

Sumber : ayojakarta

No comments:

Powered by Blogger.