Header Ads

(VIDEO) Gadoh dengan kekasih, remaja lelaki ini dilihat tampar pipi sendiri berulang kali tanpa beIas kasihan!

 



Pastinya setiap diantara kita pernah merasai cinta monyet atau cinta ketika masih remaja. Ketika bercinta pasti kita pernah diuji dengan pelbagai halangan dan dugaan. Jika tidak sabar dan tiada rasa percaya antara satu sama lain pasti tidak akan kemana cinta itu.


Baru-baru ini viral satu video di media sosial yang telah dikongsikan di fb Ipei Pepei memaparkan pasangan muda yang dipercayai sedang bergadvh.


Video yang berdurasi hampir 30 saat itu memaparkan pasangan kekasih yang dipercayai sedang bergad0h tentang satu perkara yang tidak diketahui punca apa sebelum si gadis ini dilihat bertindak menam.par remaja lelaki ini dengan kuat sekali.

Bagaimanapun, remaja lelaki ini sama sekali tidak membalas tamparan gadis itu dan hanya mendiamkan diri.


Dei ore ngamak ore tapa diri ore sendiri  ore saye dio.


Tetapi apa yang mengejutkan, apabila dia (lelaki) bertindak menam.par dirinya sendiri berulang kali sebelum terduduk di situ dan mengaIirkan air mata. 

Ketika artikel ini ditulis perkongsian itu telah mendapat lebih 10 ribu komen dan lebih 6600 kali dikongsi.




Walaupun rata-rata memberikan komen lawak namun netizen turut kagum dengan remaja lelaki itu yang dilihat tidak menggunakan kekerasan kepada kekasihnya itu sebaliknya dapat mengawal perasaan walaupun dia diperlakukan begitu oleh gadis terseburt.

Kredit : Ipei Pepei

Kredit : 

No comments:

Powered by Blogger.