Header Ads

“Belanja Kuih Raya, Bukan Paha..” - Elizabeth Tan Tayang Peha Putih Gebu, Ramai Lelaki Miang Tidak Ketahuan Geram Melihatnya

 




Penyanyi dan pelakon, Elizabeth Tan sering kali menjadi perhatian kaum lelaki khususnya walaupun umum mengetahui selebriti ini baru saja mendirikan rumahtangga beberapa bulan yang lalu.


Baru-baru ini, selebriti cantik ini ada memuat naik gambar rayanya yang mengenakan kebaya putih dan berkain batik, namun menampakkan sedikit bahagian lutut dan pehanya.


Rentetan dari posting tersebut, kelihatan di bahagian komen, berduyun-duyun kaum lelaki yang miang meninggalkan komen ‘g*ram’ melihat penampilan penyanyi lagu ‘Knock Knock’ itu yang berkebaya menampakkan sedikit beIahan pahanya.


Tidak cukup dengan itu, ada segelintir lelaki termasuklah suami orang dengan selamba meninggalkan komen berbaur Iuc*h pada gambar tersebut.



Ramai wanita yang bengang dengan perangai lelaki mlang yang meninggalkan komen tak sepatutnya pada gambar tersebut, sudahlah komen secara terbuka tanpa sedikit pun perasaan maIu.


Yang lagi mengeruhkan keadaan apabila beberapa lelaki yang dikatakan sebagai suami orang yang seperti tidak menjaga perasaan isteri dengan mengomen sedemikian rupa.


Diharapkan agar para lelaki dapat mengawal n*f.su dan tutur kata dan simpanlah sikit perangai tidak ketahuan itu terutamanya yang sudah mempunyai isteri dan anak-anak. MaIu kat orang tau


SUMBER : ROTIKAYA

No comments:

Powered by Blogger.