Header Ads

Orang Dalam Agama Yang Minta-Minta Sangat Aku Jauh Dari Agama Islam!, kata Sajat

 


K0ntroversi yang melanda usahawan kosmetik Sajat dan pihak JAIS nampaknya masih belum berkesudahan. Sajat dikehendaki oleh pihak JAIS namun sampai hari ini beliau masih belum menyerahkan diri lagi walaupun war4n t.ngkap sudah dikeluarkan keatasnya.


Baru-baru ini Sajat ada mengeluarkan kenyataan menyentuh perihal agama. Sajat juga mend.kwa mereka yang berada dalam agama memintanya menjauhkan diri dari agama Islam.


Kata Sajat semakin dia cuba mempertahankan, semakin ramai yang membu.Ii, mengh.kum serta menghl.na dirinya.


“Orang dalam agama yang minta minta sangat aku jauh dari agama Islam. Lagi aku pertahankan, lagi mereka buI.i aku, h.kum aku, hl.na aku. Orang-orang acah-acah alim, semua mak.l, hl.na, herdlk, beri sindlran yang menghl.na,” tulisnya.


Terdahulu, menerusi Insta Story Sajat seakan memerli sesetengah pihak yang merasakan diri mereka tidak pernah berbuat d0sa serta menggelar mereka munaflk.



Sudah hampir sebulan dikehendaki oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), Sajat masih belum berjaya dit.ngkap sejak w.ran t.ngkap ke atasnya dikeluarkan 23 Februari lalu. Terdahulu, pihak poI.is memaklumkan kemungkinan Sajat berada di luar negara.


Sumber : R0TlKAYA

No comments:

Powered by Blogger.