Header Ads

Bukan Nak Ma*buk Atau Buat Perkara Terlarang, Gadis Akui Pergi Kelab Malam Nak Minum Milkshake, Layan Muzik

 


Sebagai seorang yang beragama Islam, kita sentiasa diingatkan agar tidak berbuat sesuatu yang boleh menimbulkan syak atau fltnah kemudian hari. Sebab itu kita dilarang memasuki tempat-tempat makslat walaupun sekadar dengan tujuan untuk suka-suka.


Baru-baru viral satu video di tiktok apabila seorang gadis cantik siap berpurdah memuat naik satu video berada di sebuah kelab malam bersama dengan dua orang lagi kawannya yang turut memakai tudung,.


Seleas viral, ramai netizen yang tidak bersetuju dan meng3cam tindakan gadis tersebut. Namun gadis tersebut memberitahu dia pergi kelab malam bukan untuk ma.buk tetapi hanya mahu menikmati minuman milkshake coklat sambil berhibur dengan temannya sahaja, tiada niat lain.


“Orang lain berjoget, kita cuma nyanyi. Orang lain pesan minuman beralk0.hol, kita pesan milkshake. Orang lain pulang atas jam 12 tengah malam, kita jam 10 dah cabut,” tulisnya.


Seperti sudah dijangka, tindakan gadis itu mengundang kecaman netizen yang menyifatkan perbuatannya itu menjat.uhkan ma.ruah wanita bertudung.


Kata netizen lagi, banyak lagi kafe biasa boleh pergi tetapi memilih untuk pergi ke kelab malam yang boleh mendatangkan fitn4h.




Namun. ada juga netizen yang mengatakan tempat dikunjungi gadis itu adalah kafe biasa namun mempunyai suasana seperti kelab malam kemudian mengatakan berada di kelab  untuk meraih perhatian sahaja.


SUMBER: GuIapop

No comments:

Powered by Blogger.