Header Ads

(VIDEO) Pemuda India Perlekeh Agama Islam Akhirnya Tampil Mohon Maaf Kepada Seluruh Rakyat Malaysia

 


Baru-baru ini viral dua video mengenai seorang lelaki yang dikatakan telah memperIekehkan agama Islam dan yang paling membuatkan ramai orang m4rah apabila dia dengan bangganya mengaku sudah memurt4dkan wanita muslim untuk dijadikan isteri.


Dalam video yang dipaparkan sebelum ini, pemuda ini secara bangga dan mengajar kepada mereka yang ingin berkahwin dengan wanita muslim agar mengikut apa yang diajarkannya iaitu membawa gadis tersebut ke negara yang disebutkan dan seterusnya berkahwin disana.

Video tersebut telah menimbulkan kem4rahan rakyat Malaysia yang sudah sekian lama hidup harmoni dan saling hormat menghormati sesama kita walaupun berbeza budaya dan agama.

Beberapa Iap0ran P0Iis sudah dibuat keatas pemuda ini. Mungkin kerana takut atau sudah menyesaIi perbuatannya itu. Satu video permohonan maaf kepada seluruh rakyat Malaysia dibuat.



Melihat diruangan komen, rata-rata memberikan pelbagai reaksi. Ada yang memaafkan dan ada yang agak berat untuk memaafkan perbuatan itu kerana sudah banyak kali berlaku perkara sebegini, bila dikec4m terus buat permohonan maaf dan selesai begitu saja.




Apapun kita harap dia menyesaI perbuatannya yang sungguh tidak bertanggungjawab ini terutamanya apabila melibatkan bangsa dan agama.

Kredit video; Happy Family Malaysia


No comments:

Powered by Blogger.