Header Ads

Kecewa cinta dipermain pelajar sekolah 16 tahun, atuk nekad buat Iaporan poIis

 


Lumrah tuhan jadikan makhluknya berpasang-pasangan.Dengan ada pasangan barulah kita rasa hidup kita lebih sempurna dan jadi lebih bermakna.Namun tidak semua yang kita harapkan membawa kepada bahagia.Seperti apa yang terjadi kepada seorang atuk yang sudah sekian lama menduda.

“Selepas 29 tahun menduda, saya terbuka hati untuk bernikah dengan gadis berusia 16 tahun, malah gembira apabila dia bersetuju mengahwini saya menerusi kiriman SMS menyebabkan saya sanggup menunggunya habis belajar untuk meminang. Namun kini, impian itu berkecai kerana dia sudah ada kekasih lain dan mahu memutuskan hubungan.”


Begitu luahan seorang lelaki warga emas, Mohd Adnan Hamid, 60, yang mend4kwa bukan saja perasaannya dipermainkan dan ribuan ringgit wang dibelanjakannya lesap, malah lebih k3ji kekasihnya itu terg4mak menghlna dan memakl hamunnya apabila dia meminta penjelasan mengenai teman lelaki baru remaja itu.


 

Menurutnya, dia berkenalan dengan gadis yang mesra dipanggil Ida itu, Februari lalu di sebuah kedai makan dan pada awalnya hubungan mereka tidak lebih daripada hubungan seorang datuk dan cucu.


“Dia bekerja sebagai pembantu kedai makan pada hari cuti dan sebaik mengenalinya timbul rasa kasihan dan simpati sehingga saya menawarkan diri menjadi wakil penjaga pelajar selepas dia bertukar sekolah.

Gambar hiasan
 

“Sejak itu, kami sering berhubung melalui telefon bimbit dan bertemu. Saya minta Ida supaya berhenti kerja dan fokus terhadap pelajaran serta berjanji membantunya jika kesempltan wang,” katanya ketika ditemui Harian Metro

No comments:

Powered by Blogger.