Header Ads

Ada yang tersilap ingatkan saya Angelina Jolie, kata Bunga Isme

 


Bunga Is Me, satu nama yang makin mendapat tempat di hati para peminat tempatan. Gadis berusia 21 tahun ini merupakan rapper pertama dengan imej berbaju kurung dan bertudung di Malaysia,


Mengakui masih baru lagi dalam industri hiburan tanah air dan kurang popular, Bunga atau nama sebenarnya Noor Ayu Fatini tidak ralat meskipun masih ada pihak belum mengenali dirinya.


Bunga berkata lagi, mungkin ramai yang keliru apabila ada yang menyamakannya dengan beberapa selebriti lain. Malah, ada yang tersilap menyangkakan dia pelakon Hollywood popular, Angelina Jolie



“Ada yang menyamakan saya dengan Shalma Aina, Azira Shafinaz, Iman Troye dan ramai lagi. Mungkin seakan-akan sama itu yang membuatkan mereka keliru.


“Yang membezakan hanya dengan gaya berkaca mata. Kadangkala, ada juga yang tersilap ingatkan saya Angelina Jolie,” katanya.


Berkongsi perkembangan terbaru, Bunga berkata dia bakal melancarkan single berjudul Intan Payung kolaborasi bersama Noraniza Idris.



“Sejak kecil lagi saya memang sudah meminati Kak Ani jadi semestinya saya teruja apabila dimaklumkan beliau bersetuju untuk menjadi sebahagian daripada Intan Payung.


“Lagu ini mengisahkan tentang kisah hidup saya bermula dari bawah untuk sampai ke tahap sekarang sehingga ke hujungnya. Banyak yang saya lalui sebenarnya terutama dari aspek kecaman dan kritika,” katanya.


Sumber : rotikaya

No comments:

Powered by Blogger.