Header Ads

Akibat Berjauhan Dan Lama Tidak ‘DiIayan’ Suami, Ibu CabuI Anak Lelaki Sendiri

 


Lazimnya, selalu media melaporkan bapa yang mencabuI anak perempuannya sendiri. Namun, lain pula k3s yang terjadi di Indonesia, apabila seorang ibu sanggup mencabuI anak kandungnya sendiri yang baru sahaja berusia dua tahun.


Bukan itu sahaja, kegiatan tidak bermoraI yang dilakukan oleh wanita itu turut dirakam menerusi telefon bimbitnya. Kejadian ini dipercayai berlaku pada Jun tahun yang lalu.


Sudah ditah4n pihak poIis


Menerusi laporan yang dipetik daripada INews, wanita yang digelar sebagai NHJ, sudah dit4han oleh pihak poIis susulan d4kwaan mencabuI anaknya sendiri. Kisahnya bermula apabila wanita ini merakam aktivitinya mencabuI anaknya sendiri dan video tersebut dihantar kepada suaminya yang sedang berada di rumah isteri pertama di Pulau Lombok.


Malahan, video tersebut dihantar sebagai ‘pesanan’ buat suaminya bahawa dia (suvspek) menginginkan nafkah b4tin daripada suaminya. Difahamkan, pasangan ini berpisah seketika akibat C0vid-19 dan si suami tidak dapat meIayan permintaan svuspek untuk melakukan hubungan keIamin.


Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua apabila perbuatannya terbongkar. Video kerakuv.sannya itu, telah tersebar dan diketahui oleh anaknya yang lain. Susulan daripada itu, ahli keluarganya yang lain terus membuat laporan polis berhubung kes pencabuIan yang berlaku.


Segala bukti ada


Ketika pen4ngkapan dibuat, pihak polis berjaya merampas video aksi Iucah berkenaan, kad memori, dua kad SIM, kad keluarga serta surat bera4nak anaknya sebagai bahan bukti. Namun, apa yang lebih mengejutkan apabila susp3ek mengaku dia nekad untuk mencabuI anaknya yang masih kecil berikutan dia sudah lama tidak mendapat Iayanan ‘istimewa’ daripada suami sendiri.


Alasan ibu berkenaan adalah kerana sudah lama tidak dapat nafkah batln daripada suaminya yang tidak pulang akibat pande3mik.


Jika susp3ek didapati bersaIah, susp3ek akan berdepan dengan hukman maksimum 15 tahun penja4ra bersama de3nda. Pada masa yang sama, susp3k hanya mendiamkan diri dan menangls apabila diajukan soalan oleh wartawan.


Sumber: INews via ohbuIan

No comments:

Powered by Blogger.